2011-10-02
 18:49:14

Helgen

Vi sov hos linus i helgen. på fredagen så tittade vi paranormal activity 1 och lite sånt. På lördagen gick vi till stan fast jag hade kramp i magen så fick typ lägga mig på en bänk när vi kom ner till sjön/havet. Men sen var alexander så tråkig så han åkte hem sen när vi gick hem från stan men jag och emelie stannade kvar en natt till. Vi åt tacos och spelade något spel i två timmar. Jag och emelie fuskade lite men kul var det :D På kvällen såg vi paranormal activity 2 och sedan sov vi typ. Eller ah vi låg på madrassen och kollan när emelie spelade dsi ett tag :P Men sen somnade vi. I morse så gick vi väll upp vid 11 eller något och sen spelade vi ps3 till klockan 2 då emelies mamma och pappa kom och hämta oss. Åkte hem och hemma så gick jag typ halvt och la mig. TRÖTT!!

Har nyss ätit en jätte god middag med pappa och monika och nu ska jag straxt duscha och sedan titta på en film :) SEn tänker jag sova för i morgon är det skola igen.... TRÅKIGT!!!

Godnatt


E Anonym
PUBLICERAT: 2011-10-03, 11:40:46

En toppen helg! haha :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG!!!:

« Vad är ditt namn? Spara info?

« Har du någon e-post? (publiceras ej)

« Har du någon blogg? Kollar gärna in!

Kommentar: