2011-09-29
 20:55:25

Jaha..

Dagen har gårr ganska fort faktisk. Helt okej skönt för snart helg och det är ju nice. Hyrde paranormal activity 1 och 2 efter skolan. I helgen ska ju jag, Emelie och Alex sova hemma hos linus. Får se om det blir en eller två nätter men men..

När jag kom hem så tittade jag lite på film och sedan gjorde jag middag till mig och pappa. Sedan kollade pappa på min dator eftersom den är så skum men hittade inget :/ Efter det så har jag nyss pluggat och skickat in 4 inlämningar och gjort läs rapporten och Geografi läxan. Känns som allting går ihop hela tiden för gör så mycket samtidigt.

Nu gick pappa till garaget så är ensam hemma men tänkte gå och duscha ganska snart och sedan läsa lite i världens tråkigaste bok från 1796.. Otroligt jobbig svenska i den :O Sedan tänker jag nog sitta och prata med pappa lite. Och sedan blir det att lägga sig framför datorn.. :)

Men ah så ni får ha det bra och bloggar nog lite under dagen i morgon om jag har tid :D Kram på er


Krasha
PUBLICERAT: 2011-09-30, 10:38:02

Hmm vad heter den filmen nu?!


SV
PUBLICERAT: 2011-09-30, 11:38:10

Paranormal Activity :)


ERIKA EDORSSON
PUBLICERAT: 2011-10-02, 14:38:18 | URL: http://erikaedorsson.blogg.se/

Yeay Jessica bloggar igen!! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG!!!:

« Vad är ditt namn? Spara info?

« Har du någon e-post? (publiceras ej)

« Har du någon blogg? Kollar gärna in!

Kommentar: