2011-10-04
 23:00:48

HIHI

Jag är rätt stressad just nu. Idag har jag varit i skolan och gjort ovanligt mycket. Fick veta att vi har ett historia prov nästa onsdag och jag har typ inte hängt med alls på lektionerna... typ inte bra!
Men sedan så har jag en inlämning i Geografi som jag nu idag han klart med. Jag ska gärna ha läst ut Svenska boken till på fredag och har typ 100 sidor kvar.. Sedan jobba jag idag och ska jobba i morgon och på torsdag... Hehehehehehe Stressigt, ja!

Men i allafall gick bra på jobbet hade massa kul med Therese. Hitta på massa saker om ordet Toppen. Vi hade lite tråkigt eller något. usch efter 3 timmar i vattnet då börjar det bli ganska kallt. Har också kommit på att när jag jobbar så är jag inte hemma på hela dagen typ. Åker till skolan vid 8 och kommer hem 9 på kvällen! kul! men nu tänker jag sova så godnatt :)


Josefine
PUBLICERAT: 2011-10-13, 16:05:34 | URL: http://Http://josefineutank.blogg.se

Sv: TacK! betyder så enormt mycket att säger det!

älskar dig! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG!!!:

« Vad är ditt namn? Spara info?

« Har du någon e-post? (publiceras ej)

« Har du någon blogg? Kollar gärna in!

Kommentar: